Reklam
Tarih : 2026-06-27 10:45:33

İzmir’de muharrem ayı kapsamında 11 bin kişiye aşure ikram edildi

İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayının birlik, dayanışma ve paylaşma geleneği kapsamında kent genelinde aşure ikramı gerçekleştirdi.

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından Konak Meydanı, Buca Şirinyer Meydanı, Karşıyaka Vapur İskelesi ve Bornova Metro İstasyonu çıkışında kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik kapsamında yaklaşık 10 bin 500 ila 11 bin kişiye ikram yapıldı.

Aşurelerin belediye aşçılarının hazırladığı, farklı noktalarda sunumun gerçekleştirildiği ve organizasyona belediye yetkililerinin de katıldığı belirtildi.

Etkinlik kapsamında ayrıca ihtiyaç sahibi vatandaşların bulunduğu bazı mahallelerde ücretsiz ulaşım desteği sağlandı.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 enezhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.